Nieuws

Het is zover! Ons zelfgebrouwen bier, de Belofte, is nu klaar om te bestellen. Geniet van dit blond speciaalbier met een fruitige toets, dat de drie beloftes die je aflegt als scouts symboliseert. Je kunt het nu bestellen via deze link:

Dag allemaal,

Naar aanleiding van het vandalisme en de slechte staat van onze scoutslokalen, hebben we besloten om een crowdfunding te starten. We nodigen jullie uit om eens een kijkje te gaan nemen via onderstaande link.

Beste ouders, leden, sympathistanten,...

CHATEAU OKKEZIEL is geopend!
Scouts Nederokkerzeel verkoopt vanaf nu heerlijke en gevarieerde wijnen die je gegarandeerd zullen verrassen.

Beste ouders

Hoera! Ook voor de start van het nieuwe scoutsjaar hebben we groen licht gekregen!
Uiteraard vragen deze uitzonderlijke omstandigheden om uitzonderlijke maatregelen. Daarom maken we van de startdag een heus startWEEKEND!!

Hallo daar! Op zondag 22 september 2019 houden wij, scouts en gidsen van Nederokkerzeel, onze startdag om het scoutsjaar met een knaller te lanceren! We gaan van start om 13u30 en we eindigen om 18u.

Onze scouts- en gidsengroep hecht veel belang aan de privacy van leden, leiding, ouders en sympathisanten.

Slecht nieuws: Het scoutsjaar is weer bijna voorbij... Goed nieuws! Nog even wachten en we gaan op kamp! Dit jaar doen we mee aan de spaaractie van Soubry!

Pagina's

Abonneren op Nieuws